APC România acuză rețeaua de sănătate Regina Maria de publicitate înșelătoare

Foto: apc-romania.ro

Foto: apc-romania.ro

Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România (APC) a reclamat Rețeaua privată de sănătate Regina Maria la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), pentru publicitate înșelătoare. Concret, APC  arată că mențiunea „cea mai modernă unitate medicală din București”, ce se regăsește pe panourile publicitare amplasate de Rețeaua Regina Maria în București, este falsă, întrucât nu este certificată de niciun studiu sau sondaj.

„În vederea corectării acestei practici comerciale incorecte, APC România a notificat la data de 8 ianuarie 2014 CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL – Rețeaua de sănătate privată Regina Maria, solicitand încetarea practicii comerciale incorecte fie prin eliminarea mențiunii ”cea mai modernă unitate medicală din București” de pe panourile publicitare, fie prin menționarea pe aceste panouri, într-un loc vizibil, lizibil și în strânsă legătură cu această afirmație, a studiului, raportului de evaluare, etc. care poate proba adevărul acesteia”, se precizează într-un comunicat al APC.

„Datorită faptului că până la data de 4 februarie 2014 nu am primit nici un răspuns din partea Centrului Medical Unirea SRL la solicitarea făcută, am sesizat Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor – ANPC, cu solicitarea de a lua măsurile legale care se impun în vederea intrării în legalitate și/sau a încetării practicii comerciale incorecte. În cazul constatării de către comisarii pentru protecția consumatorilor a nerespectării dispozițiilor legale, se pot aplica sancțiuni contravenționale de până la 50.000 RON, precum și dispunerea măsurii încetării practicii comerciale incorecte respective”, precizează Costel Stanciu, presedintele APC Romania.

„Regina Maria” nu comentează acuzațiile celor de la APC – aceasta este replica obținută de la Rogalski & Grigoriu, agenția de PR care asigură promovarea mediatică a rețelei private de sănătate.

Loading

Comments

comments