Unde se pot face, în România, cursurile Google Online Marketing Academy
Google începe înscrierile în programul Online Marketing Academy (OMA), informează un comunicat Grayling. Trainingurile se vor desfășura în perioada noiembrie – decembrie 2013 în universitățile partenere, iar studenții interesați sunt invitați să se înscrie la adresa www.google.ro/ads/academy până la data de 1 noiembrie.
OMA este primul program educațional de nivel național organizat de Google în România și, prin amploarea sa, unul dintre cele mai importante programe educaționale organizate de Google în Europa.
Universitățile partenere în programul OMA sunt Academia de Studii Economice, Universitatea București, Universitatea Babeș Bolyai, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Universitatea de Vest din Timișoara, Universitatea Transilvania, Universitatea Lucian Blaga, Universitatea din Oradea, Universitatea din Craiova și Universitatea Petru Maior. Astfel, cursurile se vor realiza în orașețe București, Iași, Cluj, Sibiu, Brașov, Târgu Mureș, Oradea, Timișoara și Craiova.
Programul se adresează studenților care doresc să-și dezvolte cunoștințele despre marketingul online, iar cursurile sunt predate de specialiști Google și traineri certificați. La finalul cursurilor fiecare student va primi din partea Google România o diplomă de participare a programului Online Marketing Academy, iar cei interesați de o carieră în mediul online vor avea acces la trainingurile avansate din semestrul II.
Pe parcursul trainingurilor, studenții vor avea ocazia să se întâlnească cu echipa Google România și cu agenții de advertising top din țară, să afle mai multe despre cum se realizează o campanie de publicitate în mediul online, despre promovarea pe google.ro sau despre ce înseamnă să lucrezi într-o agenție de publicitate. Antreprenori cu experiența le vor vorbi despre modele de business în online și exemple de succes, iar traineri certificați de Google le vor demonstra cum pot să folosească Google AdWords și Google Analytics în promovarea online.
“Ca absolvent al programului-pilot, nu pot decât să recomand OMA tuturor celor ce intenționează să folosească mediul online pentru dezvoltarea unei cariere sau pentru promovarea propriului business”, spune Alexandru Blogu, participant în cadrul programului-pilot de anul trecut iar acum membru al echipei Google în România.
“Prin acest program ne dorim să punem bazele următoarei generații de specialiști în marketing online. De aceea, pe lângă cursurile practice bazate pe studii de caz, le vom pune la dispoziție absolvenților OMA o platformă de joburi prin care vor putea fi contactați de companii și agenții interesate de astfel de specialiști”, declară Rareș Rusu, Marketing Manager la Google România.