Orange România a fost amendată pentru că nu a comunicat abonaților că pot renunța la abonamente, unilateral și fără penalități

4521573919_4669212e0d_o

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a amendat Orange România în urma constatării faptului că, la momentul încheierii unor contracte la distanță, nu a comunicat abonaților faptul că pot renunța unilateral la contract în termen de 14 zile lucrătoare, refuzându-le acestora dreptul de a denunța contractul fără plata unei penalități de reziliere. ANCOM a dispus și informarea tuturor clienților care au încheiat contracte în condiții similare, anunță ANCOM într-un comunicat.

În urma unor sesizări primite din partea utilizatorilor cu privire la modalitatea de încheiere de către Orange România a unor contracte la distanță, ANCOM a desfășurat o investigație și a constatat că furnizorul de servicii de comunicații electronice nu a comunicat clienților, înainte de a încheia prin telefon un contract pentru furnizarea serviciului de acces la internet prin intermediul unui modem stick portabil, informații privind data la care este considerat încheiat contractul, precum și faptul că au dreptul să denunțe acel contract în termen de 14 zile lucrătoare de la data încheierii contractului sau a livrării echipamentului, fără plata vreunor penalități sau despăgubiri și fără invocarea vreunui motiv, așa cum prevede OUG nr. 111/2011 privind comunicațiile electronice, mai spune comunicatul.

Loading

Comments

comments