EUTANASIA DURERII. Ce face Hospice cu banii donați de companii din impozitul pe profit
1.018.000 lei – aceasta este valoarea totala a donatiilor inregistrate de la societati comeciale de catre HOSPICE Casa Sperantei in luna decembrie 2013, in urma campaniei de comunicare pentru directionarea a pana la 20% din impozitul anual pe profit, prin intermediul Legii sponsorizarii, informează un comunicat WOPA România. Este vorba de o creștere a donațiilor cu 124% față de anul 2012.
HOSPICE Casa Sperantei este cea mai mare organizatie medicala non-profit din Romania care asigura gratuit servicii de ingrijire paliativa pentru copii si adulti cu boli incurabile in Bucuresti, Brasov, Fagaras si Zarnesti. Organizatia a fost infiintata in anul 1992 la initiativa britanicului Graham Perolls
Jumatate din fondurile stranse vor fi alocate primului centru de ingrijire paliativa cu servicii integrate din Bucuresti pe care HOSPICE Casa Sperantei il va deschide in Bucuresti in toamna acestui an. Centrul va asigura anual ingrijire gratuita pentru aproximativ 2.000 de pacienti cu boli incurabile.
“In 2011, rapoartele ANAF aratau ca doar 12% dintre companiile care au raportat profit au ales sa sprijine activitatea unei organizatii caritabile prin intermediul legii sponsorizarii. Am decis sa ne implicam mai mult pentru a informa companiile ca pot oferi un ajutor pretios, fara niciun cost pentru ele. In 2014 intentionam sa marim eforturile de fundraising in aceasta zona, pentru a le fi si de mai mare folos celor care au nevoie de noi”,declara Laszlo Bodor, coordonatorul campaniei (Voluntar de Profesie la HOSPICE Casa Sperantei prin programul Fundatiei Vodafone)
Conceptul creativ de comunicare al campaniei a fost realizat de agentia WoPA (Weapons of Public Attraction), iar in dezvoltarea campaniei au participat de asemenea fotograful Nicolae Cosniceru, casa de productie VAFA Production, agentia de media Aleea Media si agentia de media indoor Brand Management.
Din partea HOSPICE Casa Sperantei, au participat la dezvoltarea proiectului Razvan Tautu – brand manager, Daniel Bujorean – coordonator national de PR si Laszlo Bodor – coordonator campanie.
„Eutanasia Durerii” este o campanie media voluntară Select News.
Donează 2% din impozitul pe venit organizației Hospice Casa Speranței!
Citește și:
Eutanasia durerii – editorial.
EUTANASIA DURERII Purgatoriul Stelei – arestarea, cancerul și nesimțirea de a trăi
EUTANASIA DURERII. Adevăratul IronMan este un performer român cu suflet uriaș
EUTANASIA DURERII. OMS pregătește o rezoluție despre eutanasia durerii