Cum îți poți promova România

Come to RomaniaPoate că e o formă mascată de promovare a unei aplicații pentru telefonul mobil / tabletă PC. Dar, este o inițiativă inteligentă, ce merită popularizată, pentru că poate avea ca efect și promovarea imaginii României, atragerea de turiști străini, în beneficiul tuturor.

Așadar, iată ce propune agenția de publicitate Ogilvy&Mather:

„In 2013 Romania ocupa una dintre ultimele pozitii in clasamentul Uniunii Europene referitor la numarul de turisti straini care ne-au vizitat tara – de patru ori sub performanta Bulgariei. Si pentru asta, majoritatea dintre noi dam vina pe autoritatile care nu au reusit sa promoveze coerent locurile si experientele pe care stim ca Romania le poate oferi.

Ogilvy&Mather si Romania’s Friends s-au hotarat sa gaseasca o alternativa creativa si sa ajute la cresterea potentialului turistic al tarii. Si pentru asta au ales aplicatia Rando, deja foarte populara in randul tinerilor, aplicatie ce trimite instantanee in mod complet aleator la un alt utilizator, dintr-o alta tara.

Tot ce trebuie facut este ca utilizatorul sa foloseasca Rando avand in cadru un bilet pe care scrie “cometoromania.net” – site-ul de unde cei care primesc mesajul pot afla tot felul de informatii despre tara noastra si isi pot organiza excursia in Romania. Aplicatia Rando poate fi descarcata gratuit din App Store, Google Play sau Windows Store si instalata pe orice telefon mobil dotat cu sistem de operare iOS, Android sau Windows.

“Am aflat de Rando de la colegii mei care se distrau in pauze folosind aplicatia. Toata lumea era nerabdatoare sa vada unde se trimit pozele facute si ce poze primesc in schimb. Mi-am dat seama ca este o sansa incredibila sa ne promovam tara peste tot in lume si cu buget zero.” – a declarat Anca Ungureanu, Art Director Ogilvy&Mather

Campania “Picture Romania” trimite in intreaga lume experientele personale ale utilizatorilor, prezinta Romania reala, Romania celor care traiesc aici, Romania de care esti mandru, fara sa apelezi la imagini prefabricate.

Nu numai potentialii turisti straini beneficiaza de Campania “Picture Romania” ci toti cei care participa la campanie si trimit poze prin Rando. Acestia pot castiga o excursie pentru a descoperi Semeringul Banatean, unul dintre cele mai frumoase si putin cunoscute obiective turistice. Prima cale ferata montana din Romania construita in timpul Imperiului Austriac si inaugurata in 1863, Semeringul Banatean este recunoscut pentru peisajele superbe, pe care le ofera pe ruta Oravita-Anina.

,,Avem o tara extraordinar de frumoasa, careia din pacate nu i s-a acordat nicio sansa reala de a-si face cunoscut adevaratul potential turistic. Este datoria noastra sa apelam la toate mijloacele creative pe care le avem la indemana pentru a face dreptate imaginii Romaniei pe plan international si sa incurajam practicarea serviciilor de calitate in turismul intern”, a adaugat Mugurel Oprea, General Manager Romania’s Friends.

Picture Romania este o campanie conceputa de Ogilvy&Mather Romania (Albert Nica – Executive Creative Director, Dani Macarie – Creative Director, Anca Ungureanu – Art Director, Bogdan Anghel – Creative Technologist, Andreea Chirica- Copywriter, Oana Ioja- Account manager) si dezvoltata impreuna cu Romania’s Friends”.

Loading

Comments

comments