Șeful Bayer România: investim trei miliarde de euro anual în cercetare

Andreas Schremmer, Managing Director Bayer România, CFO Country Group România și Bulgaria

Andreas Schremmer, Managing Director Bayer România, CFO Country Group România și Bulgaria

Când zici aspirină bună, în România, zici Bayer și acesta este cel mai cunoscut produs al grupului german cu investiții globale.

Evident, însă, că pentru Bayer, aspirina este doar una dintre miile de afaceri de succes. Este firesc, pentru o companie, înființată cu 150 de ani în urmă și care, în prezent, este un consorțiu multinațional cu afaceri anual de zeci de miliarde de euro.

Bayer își proclamă supremația pe plan global în ce privește cercetarea științifică în domeniul sănătății, al nutriției și al materialelor de înaltă tehnologie, alocând un buget de 18 miliarde de euro pentru cercetare și dezvoltare și cheltuieli de investiții pentru perioada 2013 – 2015. Andreas Schremmer, Managing Director Bayer România, CFO Country Group România și Bulgaria, a afirmat azi, la o întâlnire informală cu presa, că anual, Bayer investește circa 3 miliarde de euro în cercetare

În anul 2012, Grupul Bayer a raportat vânzări în valoare de aproximativ 39,8 miliarde de euro. În primele 9 luni ale acestui an, Grupul Bayer a înregistrat o creștere a vânzărilor în valută și o ajustare a portofoliului cu 4.7%.

Bayer România a contribuit la această creștere în special datorită unei bune dezvoltări a subgrupurilor de business CropScience și MaterialScience. În anul 2012, Bayer România a înregistrat vânzări de 147 de millioane de euro.

„România este o piață foarte competitivă pentru fiecare domeniu de activitate pe care o desfășurăm. Credem că fiecare subgrup de business are un potențial foarte mare în a oferi valoare adăugată. Sectorul agricol este în mod fundamental pregătit pentru dezvoltare și, de asemenea, investiții majore sunt făcute în sectorul auto”, a declarat Schremmer.

Bayer România este reprezentată de entitatea legală Bayer SRL, care reprezintă toate subgrupurile de business ale Grupului Bayer. Subgrupurile Bayer Healthcare, Bayer CropScience și Bayer MaterialScience sunt susținute printr-o platformă centralizată de servicii.

Subgrupul Bayer HealthCare este împărțit în patru divizii: divizia farmaceutice, care include medicamente eliberate pe bază de prescripție medicală; divizia Consumer Health, care include produse farmaceutice din aria de îngrijire personală, care nu necesită prescripție medicală – suplimente alimentare și produse dermatologice; divizia Medical Care, care include aparate de monitorizare a nivelului de glicemie, substanțe de contrast sau sisteme de injectare. La acestea se adaugă produsele farmaceutice de uz veterinar, divizia Bayer Animal Health.

Subgrupul Bayer CropScience ocupă poziția de lider pe piața locală de mai mulți ani. În contextul în care populația la nivel mondial este în continuă creștere, susținerea productivității agricole devine o adevărată provocare, alături de oferirea unor soluții sustenabile pentru fermieri, care să asigure în acelați timp și protecția mediului înconjurător. În ultimii ani, Bayer CropScience a oferit fermierilor români produse inovatoare care au asigurat dezvoltarea recoltei.

Subgrupul Bayer MaterialScience produce o gamă largă de soluții inovative pentru clienți din industria de mobilă, industria electronică și industria auto.

Bayer România are aproximativ 200 de angajați, iar vânzările companiei în anul 2012 au fost de 147 milioane de euro. Pe 2plan global, grupul are 110.000 de angajați.

Deviza Bayer este „Science For A Better Life” („Știința pentru o viață mai bună”).

1,515 total views, 1 views today

Comments

comments