Concentrare pe piața de publicitate din România: cinci agenții importante, preluate de Publicis

Publicis Bucharest Foto: Facebook

Publicis Bucharest
Foto: Facebook

Grupul francez Publicis anunță semnarea unui acord final pentru preluarea controlului agențiilor afiliate Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia,The Practice și iLeo, prin creșterea participației la un procent de 51% din capitalul acestora.

Cu peste 150 de profesioniști angajați, cele cinci agenții românești acoperă împreună întregul spectru al disciplinelor de comunicare, de la branding la comunicare digitală, PR, creație și media. Printre clienții-cheie se numără: Avon Cosmetics, AXA Group, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, OMV Petrom, Procter & Gamble, Samsung, SanofiAventis.

Tranzacția se va finaliza după avizul Consiliului Concurenței, posibil în primul trimestru al anului 2014.

Management-ul companiilor rămâne neschimbat. Teddy C. Dumitrescu și Stefan Iordache vor conduce în continuare operațiunile din România în calitate de CEOs. În plus, Teddy C. Dumitrescu va îndeplini și rolul de Country Chairman al Grupului Publicis în România.

Tomasz Pawlikowski,  Chief Executive Officer pentru Europa Centrală și de Est – Publicis Worldwide, care va coordona operațiunile din România, spune: „Prin această nouă amprentă a prezenței noastre, ne întărim angajamentul față de piața din România, o piață aflată într-o creștere rapidă și, totodată, un reper important în creativitatea regională”.

Loading

Comments

comments