Ce au citit românii în presă în 2013. Topul celor mai multe apariții

Foto: kzero.co.uk

Foto: kzero.co.uk

„Topul vedetelor cu cele mai multe apariții în presa scrisă, în perioada 15 decembrie 2012 – 14 decembrie 2013”, întocmit de mediaTrust, este o frescă a societății românești. Presa scrisă de calitate aproape că nu mai există, iar media tabloidă promovează exclusiv personaje penale, din lumea „Ligii lui Mitică” și din show-biz.

În continuare, reproducem comunicatul mediaTrust:

După un an plin de evenimente importante atât în viața personală cât și în cea profesională, care au acaparat atenția presei, Andreea Marin  ocupă primul loc în topul feminin, cu 932 de mențiuni înregistrate în perioada decembrie 2012 – decembrie 2013.

Locul doi este ocupat de Bianca Drăgușanu cu 866 de mențiuni. Aparițiile mondene, relațiile vedetei și căsătoria cu Victor Slav au menținut-o  în centrul antenției, aducându-i  notorietate.

Antonia ocupă locul trei în topul mediaTRUST cu 600 de mențiuni. Activitatea muzicală a cântăreței, precum și speculațiile cu privire la relația acesteia cu Alex Velea sunt doar câteva dintre subiectele relatate de presă.

Locul patru este ocupat de Loredana Groza care a înregistrat  pe parcursul anului 2013, 580 de mențiuni. Aparițiile vedetei sunt legate de activitatea profesională a acesteia.

Din topul mediaTRUST mai fac parte Anda Adam, cu 570 de mențiuni, Mihaela Rădulescu, cu 524 de mențiuni, Nicoleta Luciu (521), Anamaria Prodan (517), Inna (386) și Andreea Raicu cu 385 mențiuni.

celeb

 

În clasamentul masculin, Gigi Becali conduce detașat cu 4.679 de mențiuni. Aparițiile acestuia se datorează în mare parte activității sale de finanțator  al echipei de fotbal Steaua București.

Antrenorul Stelei, Laurențiu Reghecampf ocupă locul doi în topul masculin al celor mai mediatizate celebrități, cu 3.685 de mențiuni. Victor Pițurcă, antrenorul echipei naționale de fotbal, a înregistrat 2.786 de mențiuni pe parcursul anului 2013.

Locul patru este ocupat de Dumitru Dragomir cu 1.575 mențiuni, urmat de Mircea Sandu cu 1.471, Adrian Mutu (1.267), George Copos (1.108), Ciprian Marica (1.091), Gheorghe Hagi (904) și Dan Diaconescu cu 774 mențiuni.

Valoarea echivalentă de publicitate (AVE)

Valoarea echivalentă de publicitate este unul dintre indicii mediaTRUST, care reflectă eficacitatea informațiilor analizate. Cu cât este mai mare mărimea unui articol despre o companie/persoană într-un ziar anume și cu atât mai mult costă publicitatea într-un ziar – cu atât mai mare este valoarea echivalentă de publicitate pentru cuvântul cheie monitorizat. Valoarea echivalentă de publicitate în presă este un indice care reflectă o sumă de bani care ar fi trebuit să fie cheltuită pentru plasarea unei reclame de aceeași mărime (în centimetri pătrați).

celeb 2

Loading

Comments

comments