Creștere spectaculoasă a vânzărilor online din România

card

Vânzările în domeniul retailului online din România s-au majorat, în primele șapte luni ale anului, cu 141%, iar valoarea medie a coșului de cumpărături a fost 45 de euro, în scădere cu 30,76%, comparativ cu aceeași perioadă din 2012, potrivit unui raport publicat, marți, de PayU, lider pe piața de plăți online.

Astfel, în intervalul ianuarie-iulie 2013, creșterea de 141% a vânzărilor online s-a datorat, în principal, segmentului Fashion, care continuă să fie domeniul-vedetă, cu o evoluție de 450%, față de anul trecut. De asemenea, printre segmentele cu rezultate pozitive se află cel de IT&C (+83%) și al cadourilor (+70%).

Conform sursei citate, valoarea medie a coșului de cumpărături a fost, în primele șapte luni din anul curent, de 45 de euro, în comparație cu valoarea de 65 de euro din urmă cu un an (-30,76%).

Raportul a fost efectuat pe baza analizei valorii totale a produselor comandate din magazinele din retail ce colaborează cu PayU. În categoria retail sunt incluse magazinele care comercializează cărți, produse electronice și electrocasnice, IT&C, flori, jucării, cadouri, confecții, dar și alte produse.

PayU este furnizor de soluții eCommerce integrate, deținut de Naspers Ltd, un grup multinațional, cu operațiuni în 131 de țări în domenii ca media, Internet sau eCommerce.

În România, compania este lider pe piața de plăți online, cu peste 2,8 milioane de tranzacții procesate în 2012, în valoare de 176,4 milioane de euro și o cotă de 80% din volumul total al Romcard.

Loading

Comments

comments