Telekom „închide prăvălia” vineri
Telekom promite o îmbunătățire a serviciilor sale online. Dar, cum „arta cere sacrificii”, pentru acest avans sunt necesari, mai întâi, câțiva pași înapoi. Respectiv, vineri, 5 mai a.c., ora 18, website-ul operatorului de comunicații devine indisponibil; la fel, aplicația MyAccount pentru dispozitive mobile.
Serviciile aferente ar urma să redevină accesibile abia luni, 8 mai a.c., la o oră neprecizată în emailul de avertizare transmis de operator clienților săi, cu o zi înainte de „închiderea prăvăliei”.
Telekom îi sfătuiește pe cei care folosesc cartele prepay să se asigure că au credit suficient, întrucât „procesul de reîncărcare online va fi indisponibil”.
Nici plățile online nu vor fi disponibile în perioada menționată.
Actualizare (marți, 9 mai, ora 14): Telekom nu respectă termenul pentru reluarea serviciilor online
IT-iștii Telekom nu au reușit să se încadreze în termenul avansat de compania germană de comunicații, pentru reluarea serviciilor online. Deși Telekom a promis că telekom.ro și aplicația Telekom din App Store și Magazin Play vor redeveni operaționale în cursul zilei de luni, acest lucru nu s-a întâmplat nici marți, până la ora actuală. Telekom nici nu a revenit cu un mail în care să precizeze care este nou termen pentru reluarea serviciilor sale și nici nu și-a cerut scuze clienților pentru întârziere.
Așa arată, în prezent, pagina telekom.ro: