Bingo Metropolis – cele mai multe reclame de Valentine’s Day
Valentine’s Day, Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, a fost speculată la maxim de comercianții din România, fapt reflectat și în campaniile acestora de promovare.
Conform mediaTRUST, în perioada 1 – 14 februarie 2014 au fost înregistrate 1.234 de reclame difuzate ce au avut ca subiect Ziua Îndrăgostiților. Cele mai multe spoturi publicitare au fost difuzate la comanda Metropolis Bets SRL, cu reclama „Super Bingo Metropolis aduce partida specială a îndrăgostiților…”, care a înregistrat 136 de difuzări cu un rate card de 124.700 de euro.
Urmează Altex cu reclama „De Valentine’s Day te îndrăgostești…”, care a înregistrat 100 de difuzări și un rate card de 229.715 euro.
Carrefour se află pe locul trei cu reclama „Carrefour sărbătorește Ziua îndrăgostiților…” care a avut 86 de difuzări și un rate card de 23.979 euro.
Cele mai multe reclame ce au avut ca subiect Valentine’s Day au fost difuzate la posturile de radio – 825, televiziunile au difuzat 352 de reclame, iar în presă au fost tipărite 25 de reclame. În topul radiourilor se află Europa FM cu 218 reclame, Pro FM cu 215 și Radio Zu cu 149 de reclame difuzate. În clasamentul televiziunilor se află România TV care a difuzat 59 de reclame, Pro TV cu 58 de reclame, Antena Stars și GSP TV, fiecare cu câte 48 de reclame difuzate. Ziarul Ring, Nine o’Clock și Libertatea conduc în topul publicațiilor cu cele mai multe reclame de Valentine’s Day.
În perioada 1 – 14 februarie 2014, categoria Divertisment a înregistrat cel mai mare volum de publicitate (369 de reclame), urmată de categoria Magazine de electonice (273 de reclame), Radiouri (131 de reclame), Hypermaket-uri (114 reclame) și Centre comerciale (102 reclame).
Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 135.000 de reclame difuzate în perioada 1-14 februarie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio și 200 de publicații centrale.