Campania auROMlac: Spread the confusion – Budapest, not Bucharest!

SPREAD THE CONFUSIONRevoltați de noua campanie pentru ciocolata „Rom”, un grup de romi de origine română și altul de români de origine romă, aciuiți în Capitala Ungariei, au pus mână de la mână și au comandat un contra-baner publicitar cunoscutei companii publicitare MăCană, din Țăndărei.
„Adicătelea ce vrea să zice cu mesaju lor, că putem ședea decât la București, nu și aici-ișea, la Budopeșt?”, a spus liderul protestatarilor, Măcălin Voicu. „No ba nu, putem ședea și încă mult și bine! Nu merem noi visza, la București, să nu ne deie mâncare Oprescu și să trebuiască să ne ducem zilele cu aoromlac!”

Banerul a fost montat pe un cort. Cetățenii Capitalei Ungariei au aplaudat inițiativa, iar în semn de solidaritate, câteva vedete, în frunte cu solistul trupei Metallica, au spus că vor reveni la București, pentru a-și saluta fanii cu același „Mă bucur să mă aflu în Budapesta!”
Acest articol este un pamflet

Loading

Comments

comments